FUNKCE REZERVAČNÍHO SYSTÉMU ONLINE TERMÍN
Všechny nabízené tarifní balíčky obsahují stejné funkcionality. Jednotlivé tarifní balíčky se mohou lišit množstevním využívání dané služby, toto omezení je u každého tarifního balíčku explicitně uvedeno.
Rezervační systém
- Online vytváření rezervací skrze unikátní rezervační odkaz
- Manuální vytváření rezervací pro stávající i nové klienty
- Automatizované i manuální změny stavu rezervace
- Vložení poznámky k jednotlivým rezervacím
- Nastavení, jak moc dopředu je možné rezervace vytvářet
- Nastavení, kdy nejpozději před časem rezervace je možné rezervaci vytvořit
- Nastavení, do kdy je možné rezervaci zrušit bez penalizace
- Nastavení, automatického schvalování rezervací
- Nastavení, maximálního počtu vytvořených rezervací na jednoho zákazníka
- Nastavení, pauzy mezi jednotlivými rezervacemi
- Základní služby pro jednotlivce
- Nastavení pravidelné otevírací doby pro všechny základní služby
- Nastavení pravidelné otevírací doby pro konkrétní základní službu
- Nastavení platnosti pravidelné otevírací doby pro sudý/lichý týden
- Nastavení přestávek v rámci pravidelné otevírací doby
- Nastavení nepravidelné otevírací doby pro všechny základní služby
- Nastavení nepravidelné otevírací doby pro konkrétní základní službu
- Vyjímky z otevírací doby základních služeb
- Skupinové služby
- Možnost skrýt základní či skupinovou službu pro online rezervace
- Řešení kolize rezervací základních i skupinových služeb různých profilů
Databáze klientů (CRM)
- Databáze všech vašich klientů
- Vyhledávání klientů v databázi
- Přidání nového klienta do databáze
- Vkládání poznámek u vybraného klienta
- Přehled všech budoucích reezrvací vybraného klienta
- Přehled všech minulých reezrvací vybraného klienta
- Historie odeslaných email a SMS notifikací pro vybraného klienta
Google kalendář
- Zobrazení rezervací v rámci Google kalendáře
- Sdílení kalendáře s vlastním zařízením
- Manuální synchronizace kalendáře
SMS a E-mailová upozornění
- Nastavení odesílání emailů klientovi p řed termínem rezervace
- Nastavení odesílání emailů klientovi při změně stavu rezervace
- Nastavení odesílání emailů vám při změně stavu rezervace
- Nastavení odesílání sms klientovi před termínem rezervace
- Nastavení odesílání sms klientovi při změně stavu rezervace
- Nastavení odesílání sms vám při změně stavu rezervace
Manažerské statistiky
- Filtrování statistik na základě zvoleného intervalu
- Agregované statistiky rezervací všech profilů (celého podniku)
- Agregované statistiky SMS a e-mailů všech profilů (celého podniku)
- Statistiky rezervací jenotlivých profilů (zaměstnanců)
Přístupy zaměstnanců
- Vytváření zaměstnaneckých profilů
Ostatní funkce
- Nápověda pro využívání rezervačního systému
- Správa údajů o vašem podniku
- Nastavení vlastního loga
- Přehled účetních dokladů a smluv
- Nastavení marketingových preferencí
- Automatizovaná správa tarifních balíčků
- Změna a reset hesla