Online termín logo
Domů / Funkce rezervačního systému Online termín

Rezervační systém

Ptáte se jak Vám rezervační systém Online termín může ulehčit starosti spojené s objednáváním klientů?

Rezervační systém Online termín Vám poskytuje rezervace na jednom místě

Rezervace na jednom místě

Díky rezervačnímu systému Online termín můžete mít všechny Vaše rezervace, i rezervace Vašich zaměstnanců na jednom místě, které je okamžitě přístupné z jakéhokoliv chytrého zařízení připojeného k internetu! Všechny vytvořené rezervace obsahují různé stavy (čeká na schválení, schváleno, zrušeno,...), díky kterým můžete jednoduše organizovat a řídit Vaši práci. V případě že změníte stav rezervace, můžete okamžitě a automaticky informovat klienta, který rezervaci vytvořil. Díky jednotlivým stavům rezerace pak můžete generovat statistické reporty, které Vám pomohou se strategickými rozhodnutími.

Nastavte si rezervační systém Online termín za méně než 2 minuty!

Jednoduché nastavení rezervací

Každý zaměstnanec může mít své specifické nastavení rezervací. V rámci nastavení rezervací můžete nastavit jak moc dopředu si klienti rezervace budou moci vytvářet, kdy nejpozději před začátkem rezervace se mohou rezervovat, jak moc předem mohou "bez penalizace" zrušit svou rezervaci, jestli chcete automaticky rovnou schvalovat všechny vytvořené rezervace, kolik rezervací může mít najednou vytvořený jeden zákazník, nebo jestli chcete mezi jednotlivými rezervacemi vkládat pauzy. Celé nastavení rezervačního systému Online termín zvládnete za méně než 2 minuty!

Variabilní otevírací doba díky nastavení rezervačního systému

Nastavení otevírací doby, které umí i sezonní otevírací dobu!

Ať už máte každý týden stejnou otevírací dobu, nebo přes zimu či letní prázdniny se Vaše otevírací doba mění, rezervační systém Online termín vše zařídí! Nastavení otevírací doby můžete buď v rámci tzv. Hlavního období, které platí pořád, ale nebo také pomocí Vedlejšího období, které platí od - do. Vedlejší rezervační období vždy "přepíše" období havní, a vy si tak můžete například v době dovolené, nebo letních prázdnin upravit Vaši otevírací dobu! V rámci každého období si pak zvolíte pro jednotlivý den Vaši otevírací dobu a v případě potřeby také přidáte polední pauzu.

Kartotéka klientů

Ptáte se jak Vám rezervační systém Online termín může ulehčit starosti spojené s objednáváním klientů? Pokračujte dále a naleznete odpovědi, jak tyto situace rezervační systém Online termín řeší!

Všichni Vaši klienti na jediném místě, to je rezervační systém Online termín

Přehled všech Vašich klientů

Díky kartotéce budete mít všechny své klienty na jednom místě! Ptáte se k čemu se to hodí? Díky chytrému vyhledávání zjistíte v případě potřeby okamžitě kontaktní údaje na zákazníka. Zároveň, jelikož rezervační systém Online termín poskytuje možnost i "offline" vytvářených rezervací, v případě, že by se chtěl zákazník objednat po telefonu, emailu, nebo přímo na místě, můžete velice jednoduše a na pár kliknutí zákazníkovi vytvořit rezervaci na příští termín!

Rezervační systém Vám poskytuje informace o historických rezervacích klienta!

Informaci o klientovi a historie jeho rezervací

Znát své zákazníky a jejich potřeby je jeden ze základních faktorů úspěšného podnikání. Díky funkci kartotéky v rámci rezervačního systému Online termín uvidíte historii rezervací jednotlivých zákazníků a to včetně Vašich poznámek. Jakmile k Vám příště Váš zákazník příjde, již přesně budete vědět co se mu líbí či nelíbí. V případě, že jste například kadeřník, můžete vidět jaký barevný odstín, Váš zákazník preferuje.

Notifikační systém

Když své klienty upozorníte, výrazně snížite šanci, že na svoji rezervaci zapomenou!

Díky SMS a E-mailovým upozorněním Vaši klienti už na svoji rezervaci nezapomenou

SMS a e-mail upozornění Vás i Vašich klientů

Rezervační systém Online termín poskytuje systém upozornění pro Vás i Vaše klienty. SMS a e-mailová upozornění souvisí se změnou stavů rezervací Vašich klientů. Tyto upozornění je možné nastavit individuálně pro každého Vašeho "zaměstnance". Upozornění se zašlou například v situaci, kdy se blíží termín dané rezervace, nebo v případě že dojde ke schválení či zrušení dané rezervace. Pokud o SMS nebo e-mailová upozornění nebudete mít zájem, je možné je jednoduše v "nastavení notifikací" vypnout!

Přístupy do rezervačního systému Online termín

Rezervační systém Online termín počítá s tím, že je možné veškeré rezervace všech zaměstnanců a systémové funkce, ovládat z jednoho hlavního účtu, ale zároveň umožňuje přístupy jednolivých zaměstnanců, kteří si sami mohou spravovat své rezervace. Přístupy do rezervačního systému Online termín jsou proto rozděleny na centrální přístup majitele a přístupy jednotlivých zaměstnanců.

Všechny Vaše rezervace i rezervace Vašich zaměstnanců ovládejte na jednom místě!

Centrální přístup a přístupy jednotlivých zaměstnanců

Z hlavního účtu, "účtu majitele podniku", můžete spravovat své zaměstnance, na které si Vaši klienti budou vytvářet své rezervace, a zároveň můžete spravovat informace o svém podniku. Z hlavního účtu je možné centrálně řídit naprosto vše, a pokud nechcete, nemusíte přístupy svým zaměstnancům do systému dávat. Pokud budete do systému přistupovat přes účet zaměstnance podniku, uvidíte pouze data a rezervace související je na pouze s Vámi. Nebudete moci měnit nastavení celého podniku, ani neuvidíte rezrevace a klienty Vašich kolegů. Z účtu "zaměstnance" budete moci v rezervačním systému spravovat jen a pouze Vaše rezervace a uvidíte pouze Vaše klienty.